onsdag, august 19, 2009

Tivoli Friheden i Århus:)

Fredag aften var vi i Tivoli :-) Her er mor og mig oppe i flyveren, det var meget sjovt!!! Jeg kunne rigtig godt lide det, selv om vi var ret højt oppe! Men jeg er også en lille vildbasse, siger de alle sammen :)
Mads og José står og kigger på os, mens vi flyver :)

Her kommer vi!!

Far og mig er i karussellen :-)

Det var også rigtig sjovt:))
Outlandish havde koncert i Tivoli, det var en rigtig god koncert :)

Far, José og Mads :)
Jeg klappede og dansede og havde det rigtig sjovt!!

Der var mange mennesker til koncerten!

Jeg var SÅ krammesyg og i godt humør hele aftenen :-)Mor :-)
Efter koncerten prøvede vi nogle svane-cykelbåde. Jeg var ellevild, da jeg så de store svaner, og at vi også kunne sidde i dem!!


Jeg slap at styre ;-)

Ingen kommentarer: