fredag, august 21, 2009

Billeder fra ferien :)

Så kom der endelig flere billeder fra vores lille tur i Danmark i sidste uge!
Vi havde en rigtig god sejltur til DK, og vi havde nogen dejlige dage sammen med venner og familie, selv om det var alt for kort. Men det var bedre end ingenting, og vi er rigtig glade for turen:)
Vi kom til Hanstholm tirsdag morgen kl 8, og derfra kørte vi direkte til Horne for at aflevere Elisabet hos hendes bedste veninde. Dér ville hun blive, mens vi andre kørte til Århus..så Elisabet hyggede sig rigtig meget med veninden Sascha og selvfølgelig også med de andre veninder. Hun var også i skole i 2 dage, i hendes gamle klasse:)
På vej til Århus stoppede vi først i Uggerby og besøgte Arnsteins bror Hans med familie. Derfra kørte vi til Ålborg for at se mors studieveninder og i Zoo. Endelig kom vi så til Århus tirsdag aften, det var en lang, men god dag:) Vi var så i Århus indtil lørdag morgen, hvor vi hentede Elisabet igen, besøgte Hans igen og kørte så til færgen i Hanstholm. Sejlturen hjem var mindre god, idet det vippede meget. Men alt i alt havde vi en super tur!

Her er Didda og mig på legepladsen ombord på færgen, Norrøna.



Vi hygger i kahytten :)
Wiiihhh :)
Didda hygger sig i sengen :) Hun bliver meget nemt søsyg, så hun har det bedst med at ligge ned:)
Det er da heeelt viildt, hvor sjove vatrondeller er!!
En lille bandit :)
Jeg har det bare så sjovt ;-)
Hehe ;)

Far og mig ude på dækket :)

Vores eget lille køkken og mini-restaurant :) Vi havde køletaske med, det fungerede alle tiders!!
Har lige spist, så jeg er mæt og veltilpas :)Ååh jeg sover så dejligt! Men mor og far var nødt til at vække mig og Didda allerede lidt efter kl. 4.30, fordi vi skulle være ude af kahytten inden kl. 5! :(
Mor og far :)
Mig ude på dækket.
Didda :)

Ingen kommentarer: