fredag, august 21, 2009

Århus :-)

Så kom vi til Århus :) Vi boede hos Gitte abbadid, det var så dejligt at være hos hende, og vi hyggede os bare meget :)
Her er Mads (mors fætter) og kæresten José kommet til middag.

Far, Mads, José og abbadid :)
Jeg var helt optaget af at lege med abbadids Disney-magneter :)
Abbadid har en dejlig altan, som jeg løb ude på hele tiden!

Aaahhh blomsterne dufter dejligt ;-)
High five!!
Jeg var så glad for Mads....
....og José :)
Abbadid og mig hyggede os så meget :)

José har en baby i maven :) Efter vi kom hjem snakkede jeg om, at både mor og mig selv også havde baby i maven! Hehe... :)
Jeg prøvede at løfte op i Josés bluse for at se efter babyen, men øv, jeg kunne ikke finde den ;)

Prøv og gæt, hvor vi har været henne! ;) Jeg faldt i søvn efter alt indkøbet, hvorfor mon hehe...
Mor måtte løfte mit hoved lidt op, da det faldt forover :)
Mor er glad, dejligt at være i Ikea igen, hihi...
Nede ved åen i Århus, der er så hyggeligt!
Jeg fik to pakker fra abbadid! Jeg var SÅ spændt på at pakke BR-pakkerne ud :)

I den første pakke fik jeg en kurv med plastik kopper, kande, tallerkener og bestik :)

Og i den næste en æske med alt muligt mad til at lege med! Og her vil vi gerne hilse Gitte abbadid og sige endnu engang tusind tak, det var lige noget for mig! Jeg har leget og leget med det... Jeg er rigtig god til at lege selv også - jeg giver dukken og bamsen sandwicher og noget at drikke, og beder dem også om at sidde pænt hehe :) Mor og far de griner bare ;)


Jeg leger tittebøh, mens mor er i gang med at pakke!
Heeej :)


Mor pakker :)

Ingen kommentarer: