mandag, december 01, 2008

Syg igen igen! :(

Lørdag blev jeg så syg igen, denne gang med øjenbetændelse! Nu har jeg så fået øjendråber, selv om jeg selvfølgelig synes det er meget ubehageligt, og det er en kamp for mor og far at få dem dryppet i øjnene. Men mine øjne er røde og hævede osv., så vi må bare tage kampen. Jeg kunne så ikke komme i vuggestue i dag, og vi skulle ellers tage billeder derovre i dag, øv:( Men jeg bliver nok bare hjemme resten af ugen, fordi mor og far vil ikke tage nogen chancer, jeg skal jo have dræn i ørerne på torsdag! Så vi håber, at jeg er frisk nok til det.. Far har været hjemme i dag, og i morgen er mor hjemme. På onsdag har mormor lovet at passe mig, og torsdag har mor fri igen, vi skal jo på hospitalet. Så nu ser vi frem til, at jeg forhåbentlig endelig bliver HELT frisk igen efter torsdag - nu har jeg gået meeeeget længe og været syg eller halvsyg.


Ingen kommentarer: