søndag, december 28, 2008

I dag

I dag var vi ude og gå i det gode vejr. Far, mor, mig, Elisabet, Rebekka og Benedicte gik hen til omma og abbi i Hoyvík og hjem igen også. Det var en dejlig tur:)

Her sidder jeg godt!


Jeg er ellers ved at være frisk i ørerne igen efter endnu en omgang mellemørebetændelse:( Så jeg får stadigvæk penicillin og øredråber. Heldigvis har mor fri i en uge mere og kan have mig hjemme hele tiden, så jeg forhåbentlig ikke bliver syg igen i den nærmeste fremtid. Man har da lov til at håbe.... Mor glæder sig ellers til at skulle i skole igen, fordi så er det nemmere at være hjemme, når jeg er syg (hun er jo i praktik nu og skal ikke forsømme for meget for at bestå praktikken).

Den næste uge skal vi ellers bare hygge os. I morgen og tirsdag skal far dog på arbejde, og på onsdag skal han ud og skyde harer. Elisabet er meget hos os, og det nyder vi:) Jeg er sååå glad, når hun er her!! I morgen har moster planer om at "stjæle" mig en del af dagen, fordi hun vil så gerne have mig lidt for sig selv, inden hun skal til Danmark igen. Jeg kan dog også godt forstå hende:) Så mor vil benytte sig af det og læse lidt lektier imens.

Næste søndag skal mor være gudmor for hendes veninde Annas søn, det er denne søde lille gut :)

Ingen kommentarer: