lørdag, december 13, 2008

Julefest i vuggestuen

Teksten, som er skrevet i dette indlæg, hører i de fleste tilfælde ikke til det billede, som den står ud for, men til det, som er under det billede! Håber I får styr på det. Det kikser lidt en gang imellem med at skrive teksten til :(

Bjørt :)





Her sidder nogle forældre og får kaffe, te og småkager.



Flere forældre...far sidder yderst til venstre.




Bjørt har fundet en dukke.





Og SÅ kom julemanden!!! Alle børnene fik en pakke med alt godt i:)






Bjørt fik også en pakke:) Ja, hvem er dog den mand??















Hej hej :))
































Alle skulle have en pakke fra den spændende julemand:)











Hihihi ;)













Hejsa, kan I se mig?? Jeg står inde i et lille legehus ;)














Jeg kom også til at sidde hos julemanden!! Jeg ser lidt skeptisk ud, men julemanden var bare en rar mand trods alt :)













Nu blev jeg lidt mere rolig og kunne kigge på kameraet ;-)













Far og mig :)


















Ingen kommentarer: