fredag, januar 29, 2010

ZzZzZz.........

De sidste dage har jeg igen været syg :( Dog "kun" forkølet denne gang og ikke feber. Jeg har derfor været hjemme hos mor i 3 dage, men vi har hygget os :) Jeg længes dog efter at komme ud igen, specielt når der er kommet sne igen!! :( Jeg vil også så gerne ud og gynge og siger til mor, at jeg er IKKE forkølet mere. Forhåbentlig får jeg lov til at komme ud i weekenden :)
I dag ville jeg ikke sove middagssøvn (jeg plejer jo altid at sove i barnevognen udenfor!), da mor forsøgte at lægge mig til at sove inde i sengen. Så efter mange forsøg gav mor op... og det resulterede i, at jeg faldt i søvn, da far og mig spiste aftensmad!! Det er allerførste gang, at jeg er faldet i søvn sådan uden videre hehe, så far var nødt til at tage billeder af mig! :))

1 kommentar:

Annika sagde ...

Ååh elskaða hjá mostur:*