tirsdag, juni 30, 2009

Havedag i Kirkjubø :)

Lørdag var vi i Kirkjubø for at lave lidt havearbejde i langommas store have. Desværre var langomma syg, så hun var mest indenfor. Vejret var selvf'ølgelig også rigtig rigtig godt denne dag! Jeg nød at løbe rundt i haven, og mor fik ikke lavet specielt meget havearbejde, fordi hun havde travlt med at løbe efter mig hehe :)
Her er de fleste af dem, der var med :) Bagerst fra venstre: babba, Høgni, Sven abbi, didda og langomma. Forrest: Hallur, Ása omma, Baldur, moster Annika, moster Svanna, Allan, Jóan Petur og Mariann ommudid. På billedet mangler Eydna ommudid, mor og mig selvfølgelig. Jeg lå og sov her :-)


Abbi og mig :)
Hallur, mors fætter :)

Og så var der vandkrig igen! Næsten alle blev våde hehe
Nogle mere end andre ;-)

Far slikker sol :)
Allan, som jeg er meget betaget af :)

Abbi med sine svigersønner ;-)

Ingen kommentarer: