lørdag, april 04, 2009

I Klaksvík

I dag har vi været i Klaksvík. Vi har været på besøg forskellige steder, hos frisøren, og så var vi i svømmehallen!! Tro det eller ej, men det er altså første gang, jeg har været ude og svømme!! Sent, ik? Men jeg har jo døjet så meget med ørerne og været så tit syg ellers, og så har mors noget manglende begejstring for svømning heller ikke været et plus.. Nå, men nu skulle det så være!! Og det var faktisk RIGTIG sjovt! Jeg nød det virkelig meget, og jeg var overhovedet ikke bange! Det kan vi godt gøre om igen, skal jeg sige jer!

Her er jeg i en lille bitte børnepool, men den var ikke specielt spændende.. det var mere sjovt at være ude i de lidt større pools:)
Didda med svømmebrille og næseklemme! Hun er bare vildt sej i vandet;)
Her svømmer jeg med far:)
Ja, Didda kan mange ting:)
Mor købte mig en ny badedragt i Klaksvík, den er så fin med flæser og det hele;)
Vi har det sjovt!

Ingen kommentarer: