fredag, april 10, 2009

Hos omma og abbi i Hoyvík

I går var vi inviteret til middag hos omma og abbi i Hoyvík :-) Der var også flere andre til middag - moster Svanna, Høgni, Mariann ommudid, Svein (mors fætter), Poula (mors kusine) Hanus (Poulas mand) og Magnus, deres søn. Magnus er 3 år gammel, og vi to hyggede os rigtig meget! Vi skulle selvfølgelig lige se hinanden ad, men bagefter legede vi så godt sammen! Vi legede og var i så godt humør begge to, helt indtil vi tog hjem omkring kl 21.30! Jeg var godt nok træt, da jeg kom hjem, men det havde været en meget hyggelig aften:) Her er nogle billeder af Magnus og mig:)

Vi leger med vand :-)

Magnus:)
Poula og Magnus.
Ommudid læser historie ;)
Mig :)
Jeg spiller Lego.


Jeg har stjålet Hanus´ sko hihi:)
Det her går da fiiint ;-)

Ingen kommentarer: