mandag, december 13, 2010

Farvel kære sut!

I morges, da jeg vågnede, havde jeg taget en beslutning. Jeg sagde: "Mor, nu gider jeg ikke bruge sut mere", og smed så sutten fra mig. "Jeg vil give alle mine sutter til julemanden!" Mor og far tog mig på ordet, og så samlede vi alle mine sutter sammen i en pose og besluttede, at efter vuggestue i dag, så skulle mor og mig hen i SMS og give julemanden sutterne! Og jeg suttede ivrigt for en sidste gang....
Her er vi så i SMS og venter på, at julemanden skal dukke op. Jeg er meget meget spændt på at give ham sutterne!


Så kom han! Og jeg gik direkte hen til ham og spurgte, om han ikke gerne ville tage mine sutter.
Det sagde han selvfølgelig ja til og bad mig så om at komme hen og sidde ved ham! Og læg mærke til, at sutterne hænger lige bagved, på stolen.

Jeg var SÅ stolt bagefter, og det var mor så sandelig også:))
Her hænger mine sutter..... farvel farvel, I har været gode:))

1 kommentar:

Poula sagde ...

Imponerandi :-) Ordiliga flott at hon sjálv tekur ta avgerðina. Vit máttu taka suttuna frá Magnus, og hann var ikki blíður! Raska Bjørt.