lørdag, september 18, 2010

Vores elskede Malan omma

I forrige uge tabte vores elskede omma (farmor), mor og svigermor kampen til kræften efter at have været syg i lidt mere end 2 år :(
Her er et lidt ældre billede af Malan omma. Vi savner hende så meget.

I den forbindelse kom alle mine kusiner hjem fra Danmark. Her sidder vi alle uden for kapellet.. Her mangler kun Elisabet, som er på ferie i Spanien sammen med sin mor. Jeg savner hende rigtig meget, men heldigvis ville kusinerne gerne lege med mig også:)
Her er det mig og Maria (min farbrors datter), hun er 10 år.
Her er det Rebekka (bliver 14 i næste uge), Benedikte (15 år) og Kristina (bliver 17 i næste uge). 3 unge flotte damer :) De er alle fasters døtre.
Her sidder vi på køkkenbordet og snakker:)
Mig, Benedikte og min faster :)

Her er Benedikte og mig i gang med at bage pandekager :)

Ingen kommentarer: