fredag, maj 01, 2009

Hej igen :-)

Ja, så var det vist på tide at få lagt nogle billeder ud her igen :) Det er vist ved at være længe siden...men vi har dog ikke fået nogle klager denne gang, så måske det ikke gør noget, hehe :)
Ellers kan vi lige fortælle, hvad der sker hos os for tiden. Mor Beinta er i praktik på et plejehjem, og har været der i 3 uger. Det er spændende, og hun har faktisk prøvet meget forskelligt, fx var hun i går med til at gøre et lig i stand, altså vaske, barbere, rede hår, klæde på og lægge i kisten..det var anderledes, men spændende:) Og så har hun ellers taget flere vagter på psykiatrisk afd., det synes hun også er meget spændende :)
Jeg er ellers hjemme i dag, sammen med mor, fordi jeg er lidt forkølet og sov meget uroligt i nat. Så mor valgte at have mig hjemme, og det var nu også meget dejligt ;-)
Far arbejder også hver dag og tjener til føden :) Ellers sker der ikke så meget her, bortset fra nogle fødselsdage osv. I morgen skal mor i byen sammen med sin veninde Anna, det glæder hun sig til :)

Her er nogle billeder af mig, hvor jeg har klædt mig ud! Det gør jeg meget tit, mindst en gang om dagen :) Men je er nu også ret god til det hehe

Klar til gå ud i regnvejret! :)
Her har jeg fundet mors sko, det er så sjovt! Jeg er faktisk ret god til at gå i dem, også fars sko, hvis det skal være!



Ingen kommentarer: