lørdag, marts 28, 2009

Jeg leger med dukken :)

Jeg er så glad for mine dukker:)
Dukken skal have flaske, men jeg kan ligeså godt tage en tår selv også!
Hmm, ja det er også lidt besværligt...
Her har jeg sat dukken i dukkestolen og giver den flaske:) Sødt, ik?

Her er Elisabet :) Hun skal til gymnastik fremvisning i dag, så der skal vi hen og kigge :)

Ellers har vi ikke så mange planer for weekenden... I går var det selvfølgelig X-factor, der skulle ses! Bagefter X-factor fik vi pandekager, og Malan omma og Åge abbi kom også på besøg:) I morges var vi ude og handle, og vi var blandt andet i BR - det var bare sjovt!! Jeg løøøb rundt mellem alle hylderne og fandt en masse at lege med! Mor, far og didda måtte jagte mig i butikken hele tiden hehe... Det endte dog også med, at jeg fik noget legetøj, bl.a. en fodbold, som vi skal lege med:) Og didda fik en bamse:)

Ingen kommentarer: