tirsdag, oktober 21, 2008

Den nye vinterkollektion

Forleden dag ville mor have mig til at prøve forskelligt tøj, som jeg har fået som gave, men som jeg ikke har passet før nu. Jeg er da rimelig god til at være model, ik?? :)

Trøje og hue, som Magdalena i Canada har strikket til mig:)




























Disney-hue fra tøserne i Ålborg ;) Det er dig et stykke tid siden, jeg kunne passe den, men da jeg var så god som model, så kunne vi lige så godt tage den på også! Jeg kan bedst lide snorene med totter på!!




























Mooor, den her er altså lige lovlig stor endnu!! Denne fine jakke er fra Malan omma og Åge abbi, de har købt den på Samsø :)

































Her sidder jeg i en striktrøje fra mors veninde Kristina, der nu bor i Norge :)















Ingen kommentarer: