mandag, april 14, 2008

Se hvor fin jeg er :)

Sidste uge fik jeg flere pakker :)) Jeg er bare så forkælet og får pakker hele tiden ;-) Fra Tina gumma fik jeg bl.a. hagesmækker og sutter med mit navn på, rigtig sødt ;-) Fra Gitte abbadid fik jeg en bog, et helt eventyr om - mig selv!! Der stod det hele i - hvor og hvornår jeg er født, hvem kom at besøge mig, hvem min jordemoder var og alt muligt andet. Og så var det samtidig en historie om mig selv, prinsesse Bjørt, en bamse og en kanin - neejj hvor er den bare sød!! Og mor glæder sig rigtig meget til at læse den for mig, når jeg bliver lidt større ;-)
Ellers har jeg også fået pakke fra tante Frida, tante Ingrið, Bjørg og flere dåbsgaver her på det sidste - tusind tak til jer alle sammen, det er rigtig rigtig sødt af jer :)))

Læg mærke til, at mit navn står på hagesmækken :-)





1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Dieta, I hope you enjoy. The address is http://dieta-brasil.blogspot.com. A hug.