torsdag, marts 13, 2008

Vores første skoledag!

Mandag startede mor i skolen igen, og jeg var også med:) Det skal jeg næsten hver dag, så mor synes åbenbart, at jeg også skal blive sygeplejerske engang.... Nå, men jeg bliver i hvert fald meeget beundret af alle studinerne på skolen, de bliver alle sammen helt skruk! Mandag var vi i skole kl 9-15, og det gik da helt okay...jeg ville ikke sove specielt meget hele formiddagen, men så faldt jeg da i søvn efter middag. Tirsdag var vi kun i skole kl 9-12, og der sov jeg hele tiden! I går havde vi fri, og i dag har mormor været barnepige! Mor skulle i skole kl 9-12, så mormor passede mig og lagde mig ud at sove. Det gik rigtig fint, og da jeg vågnede fik jeg min første flaske (med mors mælk), og det var bare rigtig godt! Så det skal vi nok klare igen ;-) I morgen skal vi i skole kl 8-15, så det bliver en lang dag. Men vi prøver... :)
Her er nogle billeder af mig, da jeg fik min første flaske :)



















Jeg nyder det... :)

Ingen kommentarer: