fredag, februar 15, 2008

Nye billeder:)

Så kom der endelig nogle flere billeder ind af prinsessen ;-) Hun har stadigvæk ikke fået navn, men vi har planer om at døbe hende 1. påskedag i den nye kirke i Hoyvík. Vi har tradition heroppe for ikke at fortælle navnet, før barnet bliver døbt, og den tradition holder vi altså også, så derfor fortæller vi ikke navnet før til dåben ;-) Underligt, ik? :)














Her sover jeg godt på sofaen...zzz...














Jeg kan godt lide og ligge på mit legetæppe og kigge på dyrene.
































Her er jeg på vej til mors veninde Annbritt, der er nyuddannet pædagog.

































Mormor og morfar er helt vilde med mig:)















Jeg elsker, når nogen gider at lege og pludre med mig :-)


















Her ligger jeg trygt i liften og sover :)

Mormor og mor har mig i bad! Men de kan vist ikke forstå, at vasken altså er for lille til at jeg kan ligge og sparke!! Men jeg nyder det alligevel ;) Det er et fint alternativ, når man bor hos mormor i nogle dage.

Jeg sover igen, denne gang i mormors favn....

Far aer mig på ryggen, deeejligt...




Supermaaan!! :)

Ingen kommentarer: